Αγροτικής Επιχειρηματικότητας

Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων Μικρών Παραγωγών

 

Δομή σεμιναρίου

    • Ποια είναι τα παραδοσιακά και σύγχρονα κανάλια διανομής των αγροτικών προϊόντων;
    • Αναπτύσσοντας το επιχειρηματικό σχέδιο της εκμετάλλευσής μου.
    • Η διαμόρφωση του Marketing Plan.
    • Το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλείο προώθησης των παραγόμενων προϊόντων.
    • Έρευνα αγοράς: υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές.
    • Προϊόντα μικρών παραγωγών υψηλής προστιθέμενης αξίας.
    • Η σημασία της τυποποίησης για την αποτελεσματική προώθηση.
    • Χρηματοδοτικά εργαλεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
    • Case study: αναλύοντας τα βήματα που απαιτούνται για την προώθηση ελαιολάδου σε εξειδικευμένες αγορές (niche) του εξωτερικού.

 

  • Υφιστάμενους και υποψήφιους αγρότες
  • Στελέχη επιχειρήσεων
  • Σε Γεωτεχνικούς
  • Σε Εμπόρους
  • Σε Φοιτητές
Σε ποιους απευθύνεται;

 

Οφέλη παρακολούθησης

Πιστοποιητικό παρακολούθησης

Απεριόριστη χρονική πρόσβαση στις διαλέξεις

Ευελιξία στο χρόνο παρακολούθησης

Κατανόηση και διάκριση τρόπων μάρκετινγκ στον αγροτικό τομέα

 

Ερωτήσεις και απορίες απαντώνται απευθείας από τον εκπαιδευτή μέσω e-mail ή τηλεφωνικά.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

€ 40,00 ΠΛΗΡΩΜΗ

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ PAYPAL

Τελευταία τροποποίηση στιςΤετάρτη, 03 May 2017 09:34
Ανδρέας Παπασταύρου

Διδάκτορας Γεωπονικών Επιστημών με ειδίκευση στην Ανθοκομία-Αρχιτεκτονική Τοπίου και μεταπτυχιακές σπουδές στα Φυτά Μεγάλης Καλλιέργειας.

Είναι ο ιδρυτής και βασικός εισηγητής των μαθημάτων του e-school by agronomist.gr.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Log in