Αγροτικής Επιχειρηματικότητας

Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων

  • Αριθμός διαλέξεων:17
  • Διάρκεια:15 ώρες
  • Σημειώσεις: 428 σελίδες
  • Απονομή πιστοποιητικού: Ναι
  • Ημερομηνία διεξαγωγής: On demand
  • Τόπος διεξαγωγής: Διαδικτυακά
  • Κόστος:50€ 17€!!! Η προσφορά ισχύει μέχρι 7 Ιουλίου 2017!!!
  • Εισηγητής: Δρ Ανδρέας Παπασταύρου

 

Δομή μαθήματος

Ενότητα 1

Γενικές έννοιες

    • Τι είναι το Μάρκετινγκ;
    • Ορίζοντας τους πελάτες (εσωτερικοί, εξωτερικοί).
    • Κατανοώντας τους πελάτες (τμηματοποίηση, ομαδοποίηση).
    • Η έννοια της εξυπηρέτησης πελατών (ικανοποίηση πελατών, οφέλη, βελτίωση υπηρεσιών, συγκριτική αξιολόγηση, σχόλια πελατών).
    • Εστίαση στον πελάτη (ή διαφορετικά οι ανάγκες της αγοράς).
    • Ορισμός και είδη αγοράς (τοπικές και διεθνείς, φυσικές και online αγορές).
    • Τμηματοποίηση της αγοράς (στόχευση, δημογραφική, γεωγραφική, περιορισμοί).
    • Χαρτογράφηση αγοράς (χάρτες αγοράς, ταυτοποίηση ανικανοποίητων αναγκών).
    • Το μίγμα μάρκετινγκ (τα 4P, προϊόν-τιμή-τοποθέτηση-προώθηση).
    • Προσανατολισμός μάρκετινγκ και προϊόντος.
    • Στρατηγική Μάρκετινγκ (επιχείρηση, πωλήσεις, αύξηση κερδών, αναγνωρισιμότητα).
    • Ανάλυση SWOT (δυνατά και αδύναμα στοιχεία, ευκαιρίες και απειλές).
    • Ανάλυση PEST (πολιτική/νομική, οικονομική, κοινωνική, τεχνολογική)
    • Κανάλια διανομής προϊόντων (ενδιάμεσοι και προσωπική πώληση).
    • Το προϊόν (ορισμός, τύποι, κύκλος ζωής).
    • Η μήτρα των συμβούλων της Βοστώνης (The Boston Matrix).
    • Εμπορικό όνομα (brand name).
    • Διαφοροποίηση προϊόντος.
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο.
    • Προώθηση προϊόντων (επισκόπηση, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων).
    • Έρευνα αγοράς (εισαγωγικά, ερωτηματολόγια, αξιοποίηση, ποιοτική-ποσοτική αξιολόγηση, προκαταρκτική και βασική διερεύνηση).
    • Τιμολόγηση (γενικά, στόχοι, στρατηγική).
    • Κανόνες δεοντολογίας στο μάρκετινγκ.

Ενότητα 2

Ειδικά θέματα αγροτικού μάρκετινγκ

      • Ανάπτυξη εξειδικευμένων αγορών στο εξωτερικό.
      • Οδηγός ανάπτυξης επιχειρηματικού σχεδίου για αγροδιατροφικές επιχειρήσεις.
      • Εσωτερική αξιολόγηση γεωργικών εκμεταλλεύσεων.
      • Μάρκετινγκ Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών.

Ενότητα 3

Το σχέδιο μάρκετινγκ (The marketing plan) για:

        • Επιχειρήσεις ελαιολάδου (επισκόπηση, προφίλ επιχείρησης, περιγραφή επιχειρησιακού σχεδίου, στόχοι επιχείρησης, έρευνα αγοράς, στρατηγικό σχέδιο, ανάπτυξη, διαχείριση, οικονομικά στοιχεία). Θα πραγματοποιηθεί ανάλυση ενός marketing plan, όπως εκπονήθηκε από ελληνική εταιρεία με έδρα την Ελλάδα.

 

  • Σε στελέχη επιχειρήσεων
  • Σε συμβούλους αγροδιατροφικών επιχειρήσεων
  • Σε Γεωτεχνικούς
  • Σε νέους και υφιστάμενους αγρότες
  • Σε σπουδαστές γεωπονικών σχολών
Σε ποιους απευθύνεται;

 

Οφέλη παρακολούθησης
                  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
                  • Η κατανόηση των γενικών αρχών μάρκετινγκ.
                  • Η απόκτηση των διαθέσιμων εργαλείων προώθησης.
                  • Η εκμάθηση της εκπόνησης προσανατολισμένων επιχειρησιακών σχεδίων στον αγροδιατροφικό τομέα.
                  • Δυνατότητα παρακολούθησης σεμιναρίου on demand, απεριόριστης πρόσβασης.

                   

                  Ερωτήσεις και απορίες απαντώνται απευθείας από τον εκπαιδευτή μέσω e-mail ή τηλεφωνικά.

                  ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

                  € 17,00 ΠΛΗΡΩΜΗ

                  ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ PAYPAL

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 30 June 2017 07:29
Ανδρέας Παπασταύρου

Διδάκτορας Γεωπονικών Επιστημών με ειδίκευση στην Ανθοκομία-Αρχιτεκτονική Τοπίου και μεταπτυχιακές σπουδές στα Φυτά Μεγάλης Καλλιέργειας.

Είναι ο ιδρυτής και βασικός εισηγητής των μαθημάτων του e-school by agronomist.gr.

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Log in