apk indir mobil oyun
sex sohbet
porno izle
sohbet numaraları
numaradan isim bulma
davul zurna ekibi kiralama
mp3
türkçe porno - porno - mobil porno

Blog

Συσκευασία ελαιολάδου και προσέλκυση καταναλωτή

Οι καταναλωτές αφιερώνουν μόνο μερικά δευτερόλεπτα στα ράφια των super markets. Το design της συσκευασίας θα πρέπει να ξεχωρίζει μέσα από μια πληθώρα ανταγωνιστικών προϊόντων.

Μια επιτυχημένη συσκευασία περιλαμβάνει:

          • Πληροφορίες για το προϊόν
          • Λαμβάνει υπό όψη το target group (ομάδα στόχο) των καταναλωτών που απευθύνεται
          • Ελκυστικότητα σχεδιασμού
          • Λειτουργικότητα
          • Καινοτομία
          • Μια προσεγμένη συσκευασία αποτελεί μέσο επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Με τη χρήση των σωστών γραφικών, χρωμάτων και σχήματος η συσκευασία του ελαιολάδου συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων του προϊόντος.

            Επιλέγοντας μια συσκευασία για το ελαιόλαδο θα πρέπει η επιχείρηση να λάβει υπόψη της το τεστ των 2,6 δευτερολέπτων. Αυτός είναι ο μέσος χρόνος μέσα στον οποίο η συσκευασία πρέπει να κερδίσει τον καταναλωτή προκειμένου να ξεχωρίσει ένα προϊόν από το ράφι και να το επιλέξει.

            Στη συνέχεια ο καταναλωτής αφού πάρει το προϊόν στο χέρι του θα πρέπει να βρει εύκολα τις οδηγίες χρήσης καθώς και τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν οπότε να πειστεί να το αγοράσει.

            Αν θέλετε να μάθετε σε βάθος την ελαιοκομική τέχνη εγγραφείτε στη Σχολή Ελαιοκομίας

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 25 August 2017 07:14
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Log in